Pro doplnění týmu hledáme člověka, který bude pracovat na pobočce TOTEM Nová Hospoda jako Koordinátor/koordinátorka aktivit mezigeneračního komunitního centra.
V rámci této pozice bude organizačně zabezpečovat či sám vést aktivity zaměřené na podporu a aktivizaci seniorů a mezigenerační propojování.
Předpokládaný nástup je 1.10.2024 na plný pracovní úvazek.
Hledáme člověka, který má pozitivní vztah k seniorům, na jednu stranu je schopen samostatné práce, ale zároveň dokáže spolupracovat v týmu na naplňování celkového obsahu pobočky.
Ideální kandidát na tuto pozici má sociální vzdělání a praxi v tomto oboru, pedagogické či lektorské zkušenosti nebo zkušenost s organizací kulturních, vzdělávacích či společenských akcí.
Pracovní náplň a pracovní činnosti:
Pracovník plánuje obsahovou náplň komunitního mezigeneračního centra – pravidelné kurzy či kluby pro seniory, ale i pro širokou veřejnost, jednorázové kulturní, společenské, vzdělávací či osvětové akce, mezigenerační aktivity či projekty. Především tedy:
- organizuje a zabezpečuje jednotlivé aktivity pobočky a zodpovídá za jejich průběh,
- tvoří, vede potřebnou dokumentaci a zodpovídá za její správnost a úplnost,
- připravuje a realizuje propagaci aktivit,
- samostatně vede kurzy trénování paměti a další dle zájmu,
- komunikuje, pracuje převážně se seniory, konzultuje jejich problémy a těžkosti, poskytuje základní poradenství,
- průběžně administruje závazky dané formou financování pobočky a 1x ročně vyhotovuje závěrečné zprávy,
- podílí se na grantových žádostech,
- vede pracovní i dobrovolnický tým pobočky,
- spolupracuje s koordinátorkami dalších projektů na akcích, ve kterých je zapojen celý pracovní tým TOTEM, z.s.
- spolupracuje s dalšími organizacemi, které využívá ke komplexnímu zajištění průběhu projektu.
Více o obsahu činnosti najdete zde na webu či na FB pobočky.
O podrobnosti k vyhlášenému výběrovému řízení si pište:
Mgr. Petra Bláhová
Zástupce ředitelky organizace
Programový manažer
Emailová adresa: blahova@totemplzen.cz